* تـک سـتـاره هـا *

* تـک سـتـاره هـا *

مطالب طنز - دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر - عکسهای دیدنی - داستان کوتاه - هک و ...
* تـک سـتـاره هـا *

* تـک سـتـاره هـا *

مطالب طنز - دانلود نرم افزار موبایل و کامپیوتر - عکسهای دیدنی - داستان کوتاه - هک و ...

آموزش استفاده از نرم افزار دانلود تم های پولی لاین

هک تم های پولی لاین

به ادامه مطلب برید !

 


اول از همه یکم درباره این نرم افزار توضیح بدم،با نرم افزار tw.tigerhuang.changelinetheme (برای دانلود اینجا کلیک کنید) شما میتونید تم های پولی لاینو به علاوه 2000 تم دیگه رو به طور رایگان دانلود کنید و جایگزین تم های رایگان لاین که نصب کردید بکنید.

حالا روش استفاده:

1-وارد نرم افزار بشید گزینه Download Themes بزنید بعد صبر کنید تا صفحه تم ها بارگذاری بشه.

2-یکی از تم ها را انتخاب کنید و دانلودش کنید.

3-برگردید به صفحه اول گزنیه ی Apply Theme بزنید.

4-تمی که میخواهید تغییر دهید را انتخاب کنید.


اگه سوالی بود یا خواستید آموزش تصویری همین مطلبو براتون بفرسم : Line ID : Hossein5476 یا تو قسمت نظرات ...


تــمــام

* نظر یادتون نره *

نظرات 7 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:48

دانلود کردم چرا فایل باز نمیشه؟

دوست عزیز فایل بررسی شد مشکلی نداشت
ممکنه حین دانلود مشکلی پیش اومده باشه یکبار دیگه دانلود کنید.

رها شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 21:00

سلام دانلود تم ک میزنم خطا میده چ کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو نرم افزار پس از زدن گزینه دانلود تم خطا میده یا بعد از انتخاب تم موردنظرتون ??!
اگه تو نرم افزار باشه ممکنه مشکل از اینترنتتون باشه اگه بعد از انتخاب تم باشه ممکنه تمی ک انتخاب کردید سرورش مشکل داشته باشه.
اگه. خطایی که میده رو تایپ میکردید اینجا بیشتر میتونستم کمکتون کنم.
اگه باز مشکلی بود ای دی رو اددکنید تا آموزش تصویریشو بفرسم.

مهرداد دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 00:03

مرسی من تغییر دادم فقط سرعت سروراش یکم پاییه

سما چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 19:21 http://www.shakira.com

سلام من هر کاری میکنم برنامه دانلود نمیشه چرا ؟
مدله گوشیم huawei G630

لینک بررسی شد درست بود
برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید
http://s5.picofile.com/d/b768c118-e247-44bc-b8c6-6ce061f62369/tw_TigerHuang_changelinetheme_taksetareha_blogsky_com_lineID_Hossein5476_.apk

نگار سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 15:43

بازم روی تم وایت اپلای میکنم اما تمِ مورد نظر نمیاد
همون تمِ وایت میاد

لادن شنبه 20 دی 1393 ساعت 14:37

سلام من همه این کار رو انجام دادم ولی وقتی apply میزنم صفحه ای باز میشه تم رو انتخاب میکنم بعد صفحه تم های رایگان لاین باز میشه و چیز جدیدی نیست که من _apply کنم

شما باید یکی از تم های رایگان رو دان کرده باشید تا تم جدیدتونو جایگزینش کنید مثلا جایگزین تم white .
وقتی تم وایتو apply میکنید تم جدیدتون روی لاین اعمال میشه
اسم تم همون white میمونه.

پوریا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 12:16

تشکر ولی تم ها چینی هستن

خواهش میکنم
اره بعضیاشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.